Wiedza

Rola Net Promoter Score w branży usługowej

Skuteczne badanie satysfakcji Klientów to kluczowe zadanie każdej firmy usługowej, która oprócz świadczenia usług chce stale podnosić ich jakość. Najpopularniejszą i jedną z najskuteczniejszych form jest badanie wskaźnika Net Promoter Score (NPS), które pozwala ustalić stopień potencjalnych promotorów marki i jej krytyków, co z kolei umożliwia skuteczną analizę skłonności do poleceń, a także określenie ryzyka negatywnego działania wizerunkowego.

Czytaj dalej...

Rynek RTV/AGD - co kupują Polacy i za ile?

Co Polacy robią ze sprzętem RTV/AGD gdy ten się zepsuje? Jak często konsumenci decydują się na zakup nowych urządzeń, a kiedy starają się je naprawić? Komu chcą powierzyć taką naprawę? Jak wiele zbędnych elektrośmieci Polacy trzymają jeszcze w domach? Odpowiedzi na wszystkie te pytania można znaleźć w badaniu zrealizowanym z inicjatywy firmy Tauron, a my przygotowaliśmy dla Was tę wiedzę w pigułce.

Czytaj dalej...

E-commerce w Polsce 2021 - analiza raportu

Na przełomie maja i czerwca 2021 roku Gemius po raz kolejny przebadał polskich internautów - tym razem pod kątem preferencji zakupowych i ich zachowań w zakresie sięgania po oferowane im rozwiązania. Raport “E-commerce w Polsce” jasno pokazuje czego oczekują konsumenci, także w sektorze home delivery.

Czytaj dalej...