Dwuosobowe zespoły realizacyjne są odpowiedzialne za realizację zleceń transportowych - dostarczamy przede wszystkim meble i sprzęt RTV/AGD do Klientów końcowych. Ekipy realizacyjne swój dzień rozpoczynają na magazynie, gdzie muszą załadować towar, następnie udają się w przygotowaną przez koordynatorów trasę i rozpoczynają dystrybucję, która wiąże się z dostarczeniem towaru do Klienta, wniesieniem, a w niektórych przypadkach rozpakowaniem i usługą drobnego montażu. W obowiązkach ekipy znajduje się również kontakt telefoniczny z Klientami, kontakt i współpraca z pracownikami firmy EXPERT, a także wypełnianie dokumentacji transportowej i dbanie o jej właściwy przepływ.
Oferta
dla przewoźników
Przychód na poziomie
22.000 - 30.000 zł (brutto) / mc
Nowy samochód dostawczy do wynajęcia bez wpłaty własnej i kaucji
Stabilne zatrudnienie, ciągłość zleceń i terminowe płatności
Możliwość rozwoju poprzez wstawianie kolejnych aut
Opcja wcześniejszej wypłaty wynagrodzenia poprzez faktoring
Dostępność specjalistycznych szkoleń branżowych
Dodatkowo,
każdy z naszych partnerów otrzymuje dostęp do:
kart flotowych z rabatami na paliwo i możliwością odroczenia płatności!
rabatów na zakup części samochodowych,
zniżek na obowiązkowe ubezpieczenia działalności gospodarczej w płatnościach ratalnych,
zniżek na dodatkowe ubezpieczenie na życie Twoje i Twoich pracowników.
Dlaczego
warto do nas dołączyć
i pracować jako przewoźnik?
Pomagamy Ci z wszelkimi formalnościami niezbędnymi do rozpoczęcia współpracy.
Nie musisz dysponować własnym autem dostawczym - wynajmiemy Ci je.
W pełni przygotujemy Cię do realizacji usług. Zarabiasz już od pierwszego dnia pracy.
Nie wymagamy od Ciebie kaucji ani innych zabezpieczeń.
Reagujemy na wzrosty cen paliw.
Oferujemy realną możliwość powiększania Twojego biznesu i tworzenia własnych zespołów.
Pytania i odpowiedzi
-
Jak wygląda praca Przewoźnika?
-
Co jest potrzebne, aby rozpocząć współpracę?
W EXPERT współpracujemy z Przewoźnikami na zasadach B2B (business to business) - jest to umowa zawierana pomiędzy dwoma podmiotami gospodarczymi. Przewoźnicy stają się podwykonawcami - wykonują konkretne, zlecone zadania, za które po zakończeniu okresu rozliczeniowego wystawiają fakturę. Ekipy realizacyjne w EXPERT składają się z dwóch osób, zatem konieczne jest także zatrudnienie pomocnika. Osoba chcąca rozpocząć współpracę musi zatem:
- posiadać lub założyć działalność gospodarczą bądź spółkę dowolnego rodzaju,
- zatrudnić pracownika, który będzie Twoim pomocnikiem podczas realizacji zleceń,
- wykupić ubezpieczenie OC i OCP,
- posiadać oświadczenie o niekaralności. -
Czy muszę posiadać własne auto dostawcze lub brać je w leasing?
Dysponujemy flotą nowych aut dostawczych marki Mercedes Sprinter o zabudowie do 3,5t, dzięki czemu nie musisz kupować bądź leasingować własnego auta. Wyposażone w pasy transportowe samochody dzierżawimy naszym Przewoźnikom, a kwota dzierżawy (3600 zł netto) potrącana jest z końcowej faktury, którą rozliczamy zlecenia z danego miesiąca.
-
Jak wygląda system rozliczeń?
Każdy Przewoźnik do 10 dnia miesiąca otrzymuje od Kierownika Regionu, z którym współpracuje, zestawienie zrealizowanych zleceń. Na podstawie zestawienia, do 15 dnia miesiąca powinna zostać wystawiona faktura z terminem płatności 30 dni. Co ważne, Przewoźnicy EXPERT mają możliwość skorzystania z faktoringu na atrakcyjnych warunkach, który gwarantuje wypłacenie środków najpóźniej po 2 dniach od przesłanej faktury.
-
Jakie są Benefity dla Przewoźników?
W EXPERT stale rozwijamy ofertę benefitów pozapłacowych, którą oferujemy naszym Przewoźnikom. Na ten moment mogą oni korzystać z:
- ubezpieczenia dla przewoźników (z rabatem flotowym na obowiązkowe ubezpieczenie dla przewoźnika)
- rabatów na zakup części samochodowych w sklepach InterCars,
- karty paliwowej CircleK, która gwarantuje rabat na każdym litrze zakupionego paliw, a także daje możliwość pobierania faktur z odroczoną płatnością,
- faktoringu, który umożliwia rozliczenie faktury najpóźniej po 2 dniach od przesłania jej do współpracującej z nami firmy. -
Czy EXPERT zapewnia szkolenie przed startem współpracy?
Przed rozpoczęciem współpracy dbamy o odpowiednie przygotowanie nowych Przewoźników. Kandydat wysyłany jest testowo “w teren” - jedzie z jedną z naszych ekip w trasę na kilka godzin, aby zweryfikować czy dobrze się czuje w tej roli i czy wszystko mu odpowiada. Jeśli po testowym wyjeździe obie strony w dalszym ciągu chcą podjąć współpracę, w pierwszej kolejności podpisywane są potrzebne dokumenty. Początek współpracy to ostrożne wdrożenie - nasze nowe ekipy nie są wrzucane na “głęboką wodę”. Przez pierwsze dni trwają szkolenia - do ekipy dołącza szkoleniowiec, który przekazuje cenne wskazówki montażu i realizacji zleceń, uczy korzystania z systemu oraz wypełniania dokumentacji. Po kilku dniach dobrze przygotowana ekipa jest w stanie wyruszyć w trasę i realizować zlecenia sama.
-
Dlaczego Przewoźnik musi zatrudnić pomocnika?
W EXPERT zajmujemy się transportem gabarytów, a dwuosobowa ekipa jest gwarantem bezpieczeństwa realizacji zlecenia. Mając na względzie meble i sprzęt RTV/AGD o różnych wymiarach i wadze, wykonywanie takich zleceń przez jedną osobę byłoby nie tylko zagrażające zdrowiu, ale także niezgodne z prawem i zasadami BHP.
Obecność pomocnika jest również wsparciem w innych codziennych zadaniach - w czasie gdy jedna osoba zajmuje się kierowaniem auta, druga osoba może wówczas wykonać niezbędne czynności związane z uzupełnieniem dokumentów. -
Jakie koszty ponosi Przewoźnik?
Firma EXPERT zapewnia stałą i dużą liczbę zleceń, a po stronie Przewoźnika spoczywają takie koszta jak: - koszt zatrudnienia pomocnika,
- dzierżawa samochodu,
- paliwo (ok. 3-4 tys. km miesięcznie),
- koszty związane z prowadzeniem działalności/spółki (np. księgowość),
- na początku zakup odzieży i narzędzi. -
Czy trzeba mieć doświadczenie w tej branży, aby zacząć współpracę?
Doświadczenie może być dodatkowym atutem, ale każdy kiedyś zaczynał - jeżeli wierzysz, że rozwój w branży transportowej jest czymś dla Ciebie, warto spróbować! Doświadczenie nie jest warunkiem koniecznym, ponieważ w pomagamy je zdobyć podczas szkoleń wdrożeniowych oraz we wstępnym okresie współpracy - wówczas z nową ekipą realizacyjną w trasy zawsze udaje się szkoleniowiec, który dba o realizację zleceń zgodnie z wewnętrznymi procedurami EXPERT, jednocześnie przekazując swoją wiedzę i doświadczenie.
-
Czy wymagane są uprawnienia i certyfikaty potwierdzające kompetencje?
Dbamy o jakość, bezpieczeństwo i realizację zleceń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ekipy realizujące zlecenia instalacyjne AGD muszą posiadać uprawnienia SEP (gazowe oraz elektryczne do 1kV), aby móc bezpiecznie podłączać kuchenki gazowe lub płyty indukcyjne. Wystarczy, że jedna osoba z ekipy posiada takie uprawnienia.
W EXPERT zależy nam na tym, aby każdy z zespołów realizacyjnych posiadał potrzebne kompetencje, dlatego szkolimy naszych Przewoźników w tym zakresie i pomagamy im uzyskać uprawnienia, co wiąże się uzyskaniem certyfikatu po zdaniu egzaminu państwowego. -
Jakie są godziny pracy? Czy będę pracował w weekendy?
Standardem w EXPERT jest praca od poniedziałku do piątku i w dwie soboty miesiąca. Niektóre ekipy z własnej inicjatywy chcą pracować we wszystkie soboty, co nie stanowi problemu i jest możliwe.
Godziny pracy są zależne od takich czynników jak sprawność zespołu i liczba realizowanych zleceń. Średnio ekipy realizują od 10 do 15 zleceń transportowych dziennie. Od szybkości ich realizacji zależy finalny czas pracy. -
Jakie ubezpieczenie jest potrzebne?
Przewoźnik musi zawrzeć:
- umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej działalności (OC), w szczególności usług, zarówno w zakresie odpowiedzialności kontraktowej jak i deliktowej do kwoty nie niższej niż 50 000 zł,
- umowę ubezpieczenia OCP do kwoty nie mniejszej niż 50 000 zł z tytułu jednego zdarzenia.
Powyższe ubezpieczenia można wykupić we wszystkich popularnych firmach, tych samych, które oferują ubezpieczenia pojazdów czy też tradycyjne ubezpieczenie na życie. -
Jak wygląda odzież robocza i wyposażenie?
Dbamy o właściwą widoczność naszej marki - oznakowanie pojawia się zarówno na samochodach dostawczych, jak i na odzieży roboczej, w której zobowiązani są pracować nasi Przewoźnicy - dzięki właściwemu oznakowaniu Klienci mają pewność, że na ich posesji pojawiły się osoby z firmy, na którą oczekiwali.
Odzież robocza znakowana jest wedle określonego przez firmę standardu, aby ułatwić proces wyposażania się w firmową odzież, naszym Przewoźnikom oferujemy zakup jakościowych ubrań na preferencyjnych warunkach - dostępne są różne opcje - od klasycznych t-shirtów, po ciepłe i wygodne bluzy i kurtki typu softshell.
Nieodzownym elementem identyfikacji naszych pracowników są identyfikatory imienne, które przekazujemy po rozpoczęciu współpracy. W przypadku zleceń montażowych i instalacyjnych, zespół realizacyjny zobowiązany jest do posiadania niezbędnych narzędzi, a my pomagamy z ich kompletacją zgodnie ze specyfiką realizowanych zleceń.
Poznaj nas!
Jesteśmy jednym z liderów dostaw gabarytowych zajmującym się obsługą logistyczną salonów meblowych oraz sklepów z branży RTV/AGD. Zapewniamy Klientom kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie transportu i montażu. Robimy to, czego odbiorcy nie potrafią, bądź na co nie mają czasu. Realizując nasze zadania, sprawiamy, że ich życie staje się prostsze, a czas i energię, które poświęciliby na zajmowanie się procesem dostawy i montażu, mogą wykorzystać w inny sposób. Ciągle się rozwijamy, zdobywamy kolejne rynki i zwiększamy pole działania. Proces ten zaczęliśmy lat temu i kontynuujemy go, świadcząc usługi na terenie całego kraju, każdego dnia dostarczając zadowolenie do domów setek Klientów. Bycie częścią Rohlig SUUS Logistics zwiększa nasze możliwości operacyjne - dzięki wykorzystaniu oddziałów i sieci magazynów na terenie całego kraju zwiększamy naszą dostępność, szybkość realizacji zleceń, a także znacznie powiększamy naszą sieć dystrybucyjną.