Wiedza

Jakie szanse i zagrożenia czekają branżę meblarską?

Polska jest czwartym na świecie eksporterem mebli, a branża meblarska ma bardzo duże znaczenie dla naszej gospodarki. Ostatnie kilka lat było jednak bardzo burzliwe i należy sobie zadać pytanie – jakie perspektywy ma przed sobą rynek mebli?

Czytaj dalej...

Branża meblarska w dobie zawirowań

Polska gospodarka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Jednym z wielu powodów jest jej silna dywersyfikacja, która sprawia, że kryzysy w poszczególnych branżach nie uderzają mocno w całą gospodarkę. Są jednak branże, które mają dla polskiej gospodarki większe znaczenie niż pozostałe. Wśród nich możemy wymienić branżę meblarską, która w Polsce jest bardzo silna. Niemniej obecnie przechodzi poważne zawirowania, a rynek sprzedaży mebli w Polsce ma niemałe problemy.

Czytaj dalej...

Rola Net Promoter Score w branży usługowej

Skuteczne badanie satysfakcji Klientów to kluczowe zadanie każdej firmy usługowej, która oprócz świadczenia usług chce stale podnosić ich jakość. Najpopularniejszą i jedną z najskuteczniejszych form jest badanie wskaźnika Net Promoter Score (NPS), które pozwala ustalić stopień potencjalnych promotorów marki i jej krytyków, co z kolei umożliwia skuteczną analizę skłonności do poleceń, a także określenie ryzyka negatywnego działania wizerunkowego.

Czytaj dalej...

Rynek RTV/AGD - co kupują Polacy i za ile?

Co Polacy robią ze sprzętem RTV/AGD gdy ten się zepsuje? Jak często konsumenci decydują się na zakup nowych urządzeń, a kiedy starają się je naprawić? Komu chcą powierzyć taką naprawę? Jak wiele zbędnych elektrośmieci Polacy trzymają jeszcze w domach? Odpowiedzi na wszystkie te pytania można znaleźć w badaniu zrealizowanym z inicjatywy firmy Tauron, a my przygotowaliśmy dla Was tę wiedzę w pigułce.

Czytaj dalej...

E-commerce w Polsce 2021 - analiza raportu

Na przełomie maja i czerwca 2021 roku Gemius po raz kolejny przebadał polskich internautów - tym razem pod kątem preferencji zakupowych i ich zachowań w zakresie sięgania po oferowane im rozwiązania. Raport “E-commerce w Polsce” jasno pokazuje czego oczekują konsumenci, także w sektorze home delivery.

Czytaj dalej...